6 клас
Урок №1
Тема. Ідея любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині"
Мета. Знати основні відомості про Роберта Бернса, вміти аналізувати та читати напам'ять вірш "Моє серце в верховині".
1. Запишіть тему уроку.
2.Прочитайте статтю підручника про Роберта Бернса (195-196), складіть візитку.
2.Прочитайте статтю підручника про Роберта Бернса (195-196), складіть візитку.
Ім'я письменника:
Роки життя:
Країна:
Родина:
Освіта:
Сфера діяльності:
Твори:
Значення:
Роки життя:
Країна:
Родина:
Освіта:
Сфера діяльності:
Твори:
Значення:
3. Перегляньте відео
- Що нового ви дізналися про Роберта Бернса?
4. Вдумливо прочитайте вірш "Моє серце в верховині".
Складіть паспорт твору.
Рік написання:
Тема:
Ідея:
Характеристика ліричного героя:
5. Запишіть у зошит визначення "ліричний герой".
6. Послухайте пісню, висловіть своє враження. Що вам здалося дивним?
7. Домашнє завдання: вивчити вірш напам'ять.
Вірш будете розказувати на першому уроці після карантину!
Урок №2
Тема. Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі Г. Лонгфелло "Пісня про Гайявату". Образ Гайявати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
Мета. Знати основні відомості про Г. Лонгфелло, зміст "Пісні про Гайявату", вміти аналізувати поему, характеризувати образ Гайявати.
1. Опрацювати матеріал: Прочитати
2. Скласти візитку Г. Лонгфелло (письмово).
3. Створити паспорт поеми "Пісня про Гайявату"(письмово).
4. Прочитати уривки з поеми ( за підручником).
5. Виписати рядки, в яких звучить ідея миру, національного
єднання, служіння народові.
6. Переглянути мультфільм:
"ПІСНЯ ПРО ГАЙАВАТУ". Люлька миру. Г. ЛОНГФЕЛЛО
7. Скласти характеристику образу Гайавати.
Немає коментарів:
Дописати коментар